קריטריונים חשובים בהצלחת ניתוחי הגדלת חזה

ההיסטוריה של מתיחת פנים
מאי 8, 2018
רפואה אסתטית – הרבה מעבר לטיפולים אסתטיים
דצמבר 25, 2018

קריטריונים חשובים בהצלחת ניתוחי הגדלת חזה

אחוזי ההצלחה של ניתוחי הגדלת חזה נחשבים לגבוהים, אך לפני שאת פונה למומחה, כדאי שתקראי את רשימת הנקודות הבאה.

מבין אפשרויות הטיפול הרבות שמציעה לנו הרפואה הפלסטית והאסתטית, ניתוח הגדלת חזה שומר באדיקות על מקומו כאחד הניתוחים המבוקשים ביותר ואפשר להבין מדוע. הגדלת חזה מאפשרת לנשים עם חזה קטן או לא סימטרי לשפר את המראה החיצוני וזהו גם הפתרון המושלם לנשים שאיבדו מנפח החזה ומצורתו בעקבות הריונות, הנקות ותהליכי הזדקנות. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בניתוח לכל דבר ועניין ולכן אין להקל בכך ראש. לכן לפני שאת מחליטה לפנות למומחה, רצוי שתקראי את רשימת הנקודות היכולות להשפיע על הצלחת הניתוח.

הצלחת ניתוח הגדלת חזה

עם השנים שופרו טכניקות הניתוח והושגה התקדמות משמעותית ופורצת דרך גם בתחום השתלים המשמשים כיום להגדלת חזה, אולם הצלחת הניתוח תלויה במספר גורמים וחשוב לדעת זאת מראש, כדי להתכונן בהתאם:

  • בחירת רופא מומחה – בניתוחים פלסטיים בכלל ובניתוחי חזה בפרט, חשוב לפנות לכירורג פלסטי מומחה ובעל שם, אשר יש לו ניסיון בניתוחי הגדלת חזה והוא בקיא בכל הטכניקות המתקדמות. רופא מומחה יזמן אותך לפגישת ייעוץ ראשונית, במהלכה תיבחן גם התאמתך לניתוח.
  • בדיקות רפואיות – חשוב מאד לבצע בדיקות לפני הניתוח, כדי לוודא שהגוף כשיר לעמוד בהליך הכירורגי ושאין מניעה בריאותית לבצע אותו. הבדיקות כוללות בדרך כלל בדיקות שגרתיות כגון בדיקות דם ואק"ג, אך מעל גיל מסוים תישלחי גם לבדיקת ממוגרפיה.
  • הכנה לניתוח – בפגישה עם המנתח תקבלי פרטים מלאים על שיטות הניתוח השונות ובמה הן כרוכות. כמו כן, הרופא יבצע מדידה ידנית של השדיים וינסה להמחיש לך כיצד יראו התוצאות שיתקבלו, כדי לבצע תיאום ציפיות. במקביל, הרופא יסביר לך איך להתכונן לקראת הניתוח מבחינת אכילה, שתייה, עישון, אלכוהול, לקיחת תרופות מסוימות וכן הלאה. חשוב להקפיד לבצע את הנחיות הרופא במלואן כדי שנקודת ההתחלה של הניתוח תהיה אופטימלית.
  • תקופת התאוששות – ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח כירורגי המבוצע תחת הרדמה ולכן חשוב להיערך לקראת תקופת התאוששות ולקחת ימי חופש מהעבודה או מהלימודים, כדי שתוכלי לנוח בבית. חשוב מאד להגיע לביקורי מעקב בתאריכים שנקבעו ולציית להוראות הרופא שקיבלת במועד השחרור, כגון הימנעות מפעילות גופנית, מקלחות, לבישת חזיית ספורט צמודה וכן הלאה. מילוי אחר ההוראות יזרז את תהליך ההחלמה ויסייע לשמר את התוצאות שהושגו בניתוח.
  • אופטימיות – מצב הרוח שלך ישפיע גם הוא על התוצאות. ישנו קשר בין רמת המוטיבציה שלך לבין שביעות הרצון מתוצאות הניתוח. בנוסף, זה גם יסייע להפחית את מידת החרדה מהניתוח ואת החששות שאולי מלווים אותך ולכן חשוב להגיע אופטימית ועם חיוך.

חשוב לזכור שלאחר הניתוח השדיים יכולות להיות כאובים ורגישים, ואת התוצאות הסופיות תוכלי לראות לאחר שהאזור יחלים והנפיחות תרד.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות