היתרונות של מתיחת בטן

רפואה אסתטית – הרבה מעבר לטיפולים אסתטיים
דצמבר 25, 2018
ניתוח פלסטי לחניכיים- מחזירים לכם את החיוך
מרץ 24, 2019

היתרונות של מתיחת בטן

הריון, אובדן מהיר של משקל, או היחלשות שרירי הבטן יכולים לגרום לאינספור אנשים ברחבי העולם להיות לא מרוצים מנראות הבטן שלהם. חלקם יפנה למנתח פלסטיקאי ויתייעצו לגבי ניתוח מתיחת בטן וחלקם יסתכלו מעט באינטרנט אך יזנחו את הרעיון מחששות רבות שעולות.

כאשר יש חששות, רצוי לוודא אותם או לבטל אותם. אנחנו פה בשביל לבטל לכם את החששות ולהראות לכם, מה הם היתרונות בתהליך מתיחת הבטן:

קל יותר לשמור על המשקל

לאחר ניתוח מתיחת בטן, שרירי הבטן יהיו מתוחים יותר וחזקים יותר. בדרך כלל, כאשר אדם עובר ניתוח מתיחת בטן, הוא ירצה לשמור על הנראות שלו לאורך זמן וישגיח ביתר תשומת לב על התנהלותו. למעשה, רבים מן האנשים שעברו תהליך זה קיבלו את המוטיבציה לשמור על המשקל שלהם ולנהל אורח חיים בריא יותר.

משפר את היציבה

נשיאת עודף עור בשילוב שרירי בטן חלשים יכולה להוביל למצב בו נוצרת עקמת עקב עודף המשקל אותו עמוד השדרה סוחב. מתיחת בטן מהדקת את שרירי הבטן כך שעמוד השדרה מקבל את התמיכה שהוא צריך וההבדל מורגש מיד לאחר הניתוח (ולאחר ההחלמה כמובן). כל הפחתה או הקלה בכאב היא בעקבות הניתוח.

מבטל סימני מתיחה

סימני מתיחה הם סימן היכר לכל מי שעלה במשקל בדרך זו או אחרת. מדובר באותם פסים לבנים שנמצאים באזורים שונים בגוף. סימני מתיחה באזור הבטן הן מבוכה רבה עבור נשים וגברים כאחד ומגביר את החרדה שלהם לגבי המודעות העצמית שלהם, כך שהם מתביישים להיחשף במקומות כמו ים או בריכה. מתיחת בטן יעילה מעלימה את סימני המתיחה בכך שהיא פשוט מסירה אותם.

מסיר עור עודף ותלוי

ירידה במשקל, או ירידה מהירה במשקל עשויה להשאיר אנשים רבים עם עור עודף. העור נמתח בצורה כזו שאין לו היכולת להיצמד אל השריר כמו בעבר. מתיחת בטן מבטלת כל עור תלוי או רפוי הנמצא באזור הבטן. כמו כן, מתיחת בטן יכולה להסיר בעיות רבות בעור שנוצרו בעקבות הרפיון שלו ובכך לזרז את תהליך ההחלמה שלכם.

נגיד את זה ככה, בגדים.

גם אם אתם בעלי משקל תקין, גם אם אתם עושים כושר ושומרים על תזונה נכונה והבטן פשוט לא מוכנה לזוז, ניתוח מתיחת בטן ייתן לכם את האפשרות להיראות בבגדים שלכם כמו שחלמתם להיראות. אין יותר בטן בולטת מהחולצה, החולצות שאתם קונים נראות עליכם יותר טוב ואתם בכלל מרגישים בעלי ביטחון ומודעות עצמית נכונה.

בשורה התחתונה,

מתיחת בטן יכולה לשנות את הייצוגיות שלכם, את הביטחון שלכם, ההרגשה שלכם ואתכם. אם אתם רוצים להרגיש יותר טוב ובאמת חושבים על זה, התייעצו עם רופאים פלסטיקאים מוסמכים, קראו ביקורות ובקשו לראות תמונות של לפני ואחרי. חוץ מזה, תתכוננו להרגיש הכי טוב שהרגשתם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות