כך תרגישי נינוחה יותר ברגעים הכי אינטימיים

Hello world!
אוקטובר 26, 2017
כיצד מבוצע טיפול מיקרופיגמנטציה ומהם יתרונותיו
מרץ 29, 2018

כך תרגישי נינוחה יותר ברגעים הכי אינטימיים

יש רגעים אינטימיים במיוחד שבהם אנחנו רוצות להרגיש במיטבנו. אנחנו מתכוננות לקראתם היטב, או לפחות כך נדמה לנו, עד שאנחנו מגלות כמה שערות סוררות שמצליחות לגרום לנו לאבד את הביטחון. אז מה בכל זאת חשוב לזכור לקראת הרגע האינטימי ביותר שיש?

מתחילים להתכונן
כמובן ששני הצדדים מגיעים אל הערב הזה נרגשים ונלהבים, ולכל אחד משימות ותחומי אחריות משלו. בהנחה שמדובר בקשר חדש אמצעי מניעה הם צורך בסיסי, ובשלב הזה כדאי להבהיר מי בדיוק אחראי לדאוג לנושא הזה. מבט חטוף על ההיסטוריה של דורקס מגלה שהקונדום הוא אחד הפתרונות הפשוטים, היעילים והזמינים ביותר שיש, ולכן זה לא באמת מפתיע שהוא גם הבחירה הקלאסית – לפחות בראשית הקשר. חוץ מהפרט הזה, שהוא כמובן החשוב ביותר, יש עוד כמה נושאים שכדאי להתכונן אליהם.

הסרת שיער
נשים רבות מעדיפות להגיע אל ליל התשוקה שמצפה להן כשהן נקיות למשעי, בלי שערות מיותרות בבית השחי, על הרגליים או בקו הביקיני. יש דרכים שונות להסיר את השיער, אבל לצד שיטות קלאסיות כמו גילוח עם סכין או שימוש במכונה – פתרונות לא רעים אבל לרוב קצרי מועד – יש גם פתרונות יסודיים וטובים יותר. למשל, הסרת שיער בלייזר היא דרך טובה להבטיח תוצאה איכותית שתחזיק לאורך זמן. הרבה זמן.

רק מה שאת אוהבת
לכל אחת ואחת מאיתנו תפיסות שונות באשר למה יפה ונכון בעיניה, מה ממש מושלם אצלה בגוף ומה דורש ליטוש קטן רק למען התחושה האישית. אז נכון, כולנו יפות בדיוק כפי שאנחנו, אבל אם התחושה האישית תלויה בשינוי כזה או אחר, אנחנו ממש לא חייבות להתפשר. כך, מי שמרגישה קצת פחות נינוחה עם השפתיים הדקיקות תוכל לעבות אותן בקלות רבה באמצעות הליך פשוט ומדויק מאוד. מי ששואפת להוריד מעט במשקל ובאחוזי השומן תגלה שישנן שיטות מוכחות לשאיבת שומן, והליכים קוסמטיים פלסטיים שונים מותאמים לכל אישה, לכל צורך וכמעט לכל מטרה באשר היא.

העיקר – תיהני!
לא משנה מה ההכנה שלך לקראת הערב המיוחד הזה, בין אם הוא הראשון שלכם ביחד ובין אם אתם מציינים אבן דרך משותפת, העיקר שתגיעי אליו כשאת מוכנה וערוכה. אין ספק שכשאנחנו מרגישות נפלא אנחנו גם משדרות את זה, האנרגיות שלנו בשיאן ואנחנו נהנות מכל רגע בדרך. זה בדיוק מה שחשוב בערב הרומנטי והסוער שמתוכנן לך, לא?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות